00
Handlekurv
Produkt lagt til Produkt oppdatert Produkt fjernet Produktet er ikke på lager Feil verdi

Du har ingen produkter i handlekurven.

Gratis frakt fra 1490.-

Ofte stilte spørsmål

Her finner du en oversikt over spørsmål og svar som ofte går igjen. Disse omhandler i største grad om vår butikk, betaling og levering

Frakt & levering

Vi benytter oss av Bring sin servicepakke med sporing og pakke i postkassen. Vi tilbyr også Postnord MyPack for de som ønsker det
Pakker blir sendt til oppgitt adresse. Servicepakker leveres ditt nærmeste postkontor / post i butikk. Pakke i postkassen blir levert til din postkasse. Ved pakke i postkassen, så sørg for at den er stor nok til pakken din.
Per dags dato har vi dessverre ingen lokaler som egner seg for kundebesøk. Vi håper dette kan endre seg med tiden :) 

Betaling

Vi har valgt å bruke de mest kjente betalingsmåtene hos oss. Du kan velge mellom Klarna, Vipps, Kort, Faktura og del-betaling. 

Vipps, Kortbetaling og Collector Bank blir levert av Dintero
Alle betalinger blir utført på en sikker måte over kryptert tilkobling.

Vær oppmerksom på at du benytter riktig e-post adresse ved bestilling. Faktura blir sendt på e-post.
Om du velger å betale med kreditt, som f.eks faktura og del-betaling kan det være at betalingstilbyderen må utføre en kredittsjekk. Dette er kun informasjon som veksles mellom deg og banken som tilbyr faktura (som Klarna) 
Disse opplysningene blir ikke lagret hos oss og er helt trygt med kryptering. Vi benytter oss av SSL og har et høyt fokus på sikkerhet for våre kunder.
Det er helt riktig! Da har du nok valgt faktura eller del-betaling fra collector. Denne fakturaen blir sendt fra Dintero som leverer løsningen. 
Det samme vil gjelde fra Klarna. Vi sender aldri ut faktura direkte om ikke annet er avtalt.

Min bestilling

Da kan du raskt sende oss en mail med forklaring på hva du må endre, så skal vi gjøre det vi kan. Vi får beskjed på mail med det samme. Eventuelt kan du sende oss en melding på Facebook :)

Merk at vi ikke alltid kan legge til produkter i en bestilling, da det kan være begrensninger i selve betalingsmetoden. Vi kan f.eks ikke øke summen på en bestilling som er utført med Vipps, eller kort.
Vi følger forbrukerkjøpsloven og du har alltid rett på retur innen 14 dager. Link til returskjema følger med i ordrebekreftelsen du mottar fra oss. Den kan også lastes ned her

Ved retur skal;

*Pakken skal returneres i ubrutt originalinnpakning
Merk at frakt ikke refunderes. 

Ved retur av uavhentede pakker, vil det tilkomme et gebyr på 200.- for å dekke returfrakt og omkostninger. Vi anbefaler alltid at du som kunde henter ut pakken og kontakter oss før retur. 
Har du mottatt produkter med feil eller skade, så ta kontakt med oss så raskt som mulig. Vi har gode rutiner på å kontrollere stoffer og produkter før vi pakker, men det kan hende vi overser noe. 

Ved reklamasjon vil vi kunne tilby blant annet
1. Omlevering av produkt
2. Refusjon av beløp
3. Gavekort / rabattkode på beløp

Alle reklamasjoner vurderes individuelt og vi forsøker alltid å løse dette på beste måte.
starchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram