Ofte Stilte Spørsmål
Vi har samlet de spørsmålene som oftes kommer inn og besvart de her :)
Vi benytter Posten (Bring) med levering til postkasse (uten sporing) og servicepakke (med sporing)
Om pakken din ikke dukker opp i postkassen, anbefaler vi at du tar kontakt med din nærmeste post i butikk. Det hender at pakken ikke får plass og blir da levert inn til post i butikk, men det er ikke alltid man får beskjed.
Vi forbeholder oss retten til å endre fraktmetode til den rimeligste ved f.eks fri frakt kampanjer.
Når bestillingen kommer inn, så pakker vi så raskt vi kan. Du vil motta beskjed per e-post når bestillingen er ferdig behandlet. Pass på at opplysningene dine er korrekte under bestilling. Oppdager du at noe er feil etter bestilling, så ta kontakt med oss så raskt som mulig, så får vi rettet opp.
Vi bruker Dintero og Klarna.
Tilgjengelige betalingsmetoder er som følger;
Kortbetaling – Vipps – Faktura (30-dager) og delbetaling
OBS!
Pass på at du har skrevet inn riktig e-post adresse da faktura for kjøp blir sendt på mail. Kontroller også spam-mappen din om du ikke mottar noen e-post.
Ved delbetaling kan betalingstilbyderne ta et gebyr.
Ved faktura og delbetaling kan man måtte oppgi personnummer for en kredittsjekk. Denne kredittsjekken utføres av den respektive betalingsløsningen Walley eller Klarna som håndterer faktura og delbetaling hos oss. Ved spørsmål om faktura og delbetaling, må Walley eller Klarna kontaktes.
Disse opplysningene blir ikke lagret hos oss og er helt trygt med kryptering. Vi benytter oss av SSL og har et høyt fokus på sikkerhet for våre kunder
Endre bestilling
Har du behov for å endre bestillingen din? Da kan du raskt sende oss en mail eller chat via Facebook messenger å forklare hva du må endre, så skal vi gjøre det vi kan. Vi er ganske så raske med å besvare henvendelser, men også å pakke bestillinger.
Merk at vi ikke alltid kan legge til produkter i en bestilling, da det kan være begrensninger i selve betalingsmetoden. Vi kan f.eks ikke øke summen på en bestilling som er utført med Vipps, eller kort. I enkelte tilfeller kan du legge opp en ny bestilling på det du ønsker å legge til, så fjerner vi frakten å sender alt samlet.
Retur
Vi følger forbrukerkjøpsloven så du har alltid rett på retur innen 14 dager. Link til returskjema følger med i ordrebekreftelsen du mottar fra oss.
Ved retur skal;
Pakken skal returneres i ubrutt original innpakning
Merk at frakt ikke refunderes.
Ved retur av uavhentede pakker, vil det tilkomme et gebyr på 200.- for å dekke retur-frakt og omkostninger. Vi anbefaler alltid at du som kunde henter ut pakken å kontakter oss før retur.
Reklamasjon
Har du mottatt produkter med feil eller skade, så ta kontakt med oss så raskt som mulig. Vi har gode rutiner på å kontrollere stoffer og produkter før vi pakker, men det kan hende vi overser noe.
Ved reklamasjon vil vi kunne tilby blant annet
Omlevering av produkt
Refusjon av beløp
Gavekort / rabattkode på beløp
Alle reklamasjoner vurderes individuelt og vi forsøker alltid å løse dette på beste måte.
Fikk du ikke svar på det du lurte på?
Ta kontakt med oss, så svarer vi så raskt vi kan.