00
Handlekurv
Produkt lagt til Produkt oppdatert Produkt fjernet Produktet er ikke på lager Feil verdi

Du har ingen produkter i handlekurven.

Gratis frakt fra 1490.-

Ofte Stilte Spørsmål

Her finner du svar på spørsmål som ofte blir stilt

Frakt

Vi har valgt å benytte oss av Bring og en sjelden gang Postnord. Vi forsøker å holde så lave fraktpriser som mulig, men ønsker at frakt skal være smidig og sikkert.

Har du lagt inn feil adresse, eller trenger å endre denne. Kan du gjerne ta kontakt med oss via kontaktskjema nedenfor. Vi anbefaler at du er rask, da vi behandler bestillinger fortløpende. Har du registrert deg med en konto, så kan du også endre adressen din der.

Nei, dessverre så har vi ingen lokaler egnet for kundebesøk enda.

Betaling

Vi bruker Dintero og Klarna.

Tilgjengelige betalingsmetoder er som følger;
Kortbetaling - Vipps - Faktura (30-dager) og delbetaling

OBS!
Pass på at du har skrevet inn riktig e-post adresse da faktura for kjøp blir sendt på mail. Kontroller også spam-mappen din om du ikke mottar noen e-post.

Ved delbetaling kan betalingstilbyderne ta et gebyr.

Ved faktura og delbetaling kan man måtte oppgi personnummer for en kredittsjekk. Denne kredittsjekken utføres av den respektive betalingsløsningen Walley eller Klarna som håndterer faktura og delbetaling hos oss. Ved spørsmål om faktura og delbetaling, må Walley eller Klarna kontaktes.

Disse opplysningene blir ikke lagret hos oss og er helt trygt med kryptering. Vi benytter oss av SSL og har et høyt fokus på sikkerhet for våre kunder

Ordre

Har du behov for å endre bestillingen din? Da kan du raskt sende oss en mail eller chat via Facebook messenger å forklare hva du må endre, så skal vi gjøre det vi kan. Vi er ganske så raske med å besvare henvendelser, men også å pakke bestillinger.

Merk at vi ikke alltid kan legge til produkter i en bestilling, da det kan være begrensninger i selve betalingsmetoden. Vi kan f.eks ikke øke summen på en bestilling som er utført med Vipps, eller kort. I enkelte tilfeller kan du legge opp en ny bestilling på det du ønsker å legge til, så fjerner vi frakten å sender alt samlet. 

Vi følger forbrukerkjøpsloven så du har alltid rett på retur innen 14 dager. Link til returskjema følger med i ordrebekreftelsen du mottar fra oss.

Ved retur skal;

Pakken skal returneres i ubrutt original innpakning
Merk at frakt ikke refunderes.

Ved retur av uavhentede pakker, vil det tilkomme et gebyr på 200.- for å dekke retur-frakt og omkostninger. Vi anbefaler alltid at du som kunde henter ut pakken å kontakter oss før retur.

Har du mottatt produkter med feil eller skade, så ta kontakt med oss så raskt som mulig. Vi har gode rutiner på å kontrollere stoffer og produkter før vi pakker, men det kan hende vi overser noe.

Ved reklamasjon vil vi kunne tilby blant annet

Omlevering av produkt
Refusjon av beløp
Gavekort / rabattkode på beløp
Alle reklamasjoner vurderes individuelt og vi forsøker alltid å løse dette på beste måte.

Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?

Send oss en melding via kontaktskjema vårt, så svarer vi deg så raskt vi kan!
Gå til kontaktskjema
starchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram