FAQ

Vanlige spørsmål og svar

Hvilke fraktmuligheter finnes?

Vi benytter oss foreløpig av Bring sine tjenester. Du kan velge mellom pakke i posten, eller servicepakke. Begge muligheter er med sporing, men pakke i postkassen kan ta litt lengre tid og nå frem.

Hva om jeg må endre adressen min

Har du lagt inn feil adresse kan du gjerne ta kontakt med oss via kontaktskjema nedenfor. Vi anbefaler at du er rask, da vi behandler bestillinger fortløpende. 

Kan jeg velge hvor pakken min leveres?

Ved pakke i posten, vil pakken bli sendt rett i din postkasse. Velger du derimot servicepakke sendes pakken til ditt nærmeste utleveringssted.

Kan jeg hente i butikk eller lager?

Nei, dessverre så har vi ingen lokaler egnet for kundebesøk

Hvilke betalingsmåter finnes?

Vi benytter oss av den Norske betalingsløsningen til Dintero
Tilgjengelige betalingsmåter er følgende; 
Kortbetaling – Vipps – Faktura (30-dager) og delbetaling. 

Vi har også Klarna for de som ønsker det. Her kan du velge mellom følgende; 
Kortbetaling – Faktura (14 dager) eller delbetaling.

OBS!
Pass på at du har skrevet inn riktig e-post adresse da faktura for kjøp blir sendt på mail. Kontroller også spam-mappen din om du ikke mottar noen e-post.

 

Ved faktura, må jeg oppgi personnummer?

Ved faktura og delbetaling må man oppgi personnummer for en kredittsjekk. Denne kredittsjekken utføres av Collector bank eller Klarna som håndterer faktura og delbetaling hos oss. 

Disse opplysningene blir ikke lagret hos oss og er helt trygt med kryptering. Vi benytter oss av SSL og har et høyt fokus på sikkerhet for våre kunder.

Jeg har mottatt faktura fra Dintero?

Det er helt riktig!
Dintero er en Norsk betalingstjeneste. Siden vi benytter oss av deres avtale med Collector Bank, så vil det stå på e-post fra Collector «Din faktura fra Dintero» 
Men det er ingen grunn til bekymring, den er fra oss 🙂

Velger du derimot å betale via Klarna, vil du motta faktura fra de.

Hva om jeg må endre bestillingen min?

Da kan du raskt sende oss en mail og forklare hva du må endre, så skal vi gjøre det vi kan. Vi får beskjed på mail med det samme.

Merk at vi ikke alltid kan legge til produkter i en bestilling, da det kan være begrensninger i selve betalingsmetoden. Vi kan f.eks ikke øke summen på en bestilling som er utført med Vipps, eller kort. 

Retur

Vi følger forbrukerkjøpsloven og du har alltid rett på retur innen 14 dager. Link til returskjema følger med i ordrebekreftelsen du mottar fra oss. Den kan også lastes ned her

Ved retur skal;

  • Pakken skal returneres i ubrutt originalinnpakning

Merk at frakt ikke refunderes. 

Ved retur av uavhentede pakker, vil det tilkomme et gebyr på 200.- for å dekke returfrakt og omkostninger. Vi anbefaler alltid at du som kunde henter ut pakken og kontakter oss før retur. 

Vi følger forbrukerkjøpsloven og du har alltid rett på retur innen 14 dager. Link til returskjema følger med i ordrebekreftelsen du mottar fra oss. Den kan også lastes ned her

Ved retur skal;

  • Pakken skal returneres i ubrutt originalinnpakning

Merk at frakt ikke refunderes. 

Ved retur av uavhentede pakker, vil det tilkomme et gebyr på 200.- for å dekke returfrakt og omkostninger. Vi anbefaler alltid at du som kunde henter ut pakken og kontakter oss før retur. 

Reklamasjon

Har du mottatt produkter med feil eller skade, så ta kontakt med oss så raskt som mulig. Vi har gode rutiner på å kontrollere stoffer og produkter før vi pakker, men det kan hende vi overser noe. 

Ved reklamasjon vil vi kunne tilby blant annet

  • Omlevering av produkt
  • Refusjon av beløp
  • Gavekort / rabattkode på beløp

Alle reklamasjoner vurderes individuelt og vi forsøker alltid å løse dette på beste måte.

Har du flere spørsmål?

Send oss gjerne en henvendelse.

Åpne kontaktskjema